در اولین مرحله انجام طلاق با وکالت طلاق، خانم باید با در دست داشتن مدارک ذکر شده به یکی از دفاتر خدمات قضایی مراجعه کرده و دادخواست طلاق از طرف زوجه را به ثبت برساند. توجه داشته باشید که بهتر است زوجه با وکیلی مجرب و کار بلد مشورت کند. او می‌تواند کار تنظیم دادخواست و پیگیری مراحل طلاق را به وکیلی حاذق بسپارد.

در گام بعدی، زوج و زوجه باید در جلسات مشاوره و غربالگری حاضر شوند. البته در صورت داشتن وکیل، نیازی به حضور آن‌ها نیست.

سپس پیامکی حاوی زمان رسیدگی دادخواست زوجه در دادگاه، به زوج یا وکیلش ارسال خواهد شد. در این شرایط وکیل خانم باید در تاریخ تعیین شده در دادگاه حاضر شوند و حکم طلاق را از دادگاه درخواست کنند.

بعد از آن، قاضی با بررسی دادخواست و با توجه به وجود وکالت طلاق برای زوجه، حکم طلاق را صادر می‌کند.

در پایان، خانم یا وکیل او می‌توانند به دفتر ثبت ازدواج و طلاق مراجعه کرده تا صیغه طلاق جاری شود.

لازم است بدانید که مدت زمان پیگیری پرونده طلاق در مراحل طلاق با حق طلاق قطعی و مشخص نیست. با وجود چنین حقی، باید جلسات مشاوره و غربالگری انجام شود که تقریباً ۳ تا ۵ ماه زمان خواهد برد.

آشنایی با تیم وکالت وکیل آنلاین

دفاتر وکالت مهاسا طهماسبی و طیبه سادات شکوهی‌نیا واقع در غرب و شمال تهران با سابقه بیش از 20 سال بر آن است که با ارائه خدمات حرفه ای و قضایی به صورت حضوری و آنلاین تجربه ای رضایت بخش در اختیار موکلین گرامی قرار دهد. انجام امور و کالتی حتی الامکان به صورت آنلاین به منظور صرفه جویی در وقت و هزینه موکلین صورت می‌پذیرد. پاسخ دهی سریع به سوالات موکلین و پذیرش و اتمام پرونده های موکلین بر اساس روال حرفه ای از جمله اصول ما برای تحقق حقوق شما موکلین گرامی می‌باشد.

آدرس دفتر وکالت طیبه سادات شکوهی‌نیا در شمال تهران : تهران ،پاسداران، خیابان گل نبی، پلاک 33, زنگ 6, طبقه دوم, واحد

شماره تماس: 09122896755 تلفن ثابت: 02122875395

آدرس دفتر وکالت مهاسا طهماسبی در غرب تهران: تهران، فلکه دوم صادقیه ، خیابان آیت الله کاشانی،بلوار اباذر، پلاک ۵، طبقه دوم

شماره تماس: 09126260218 تلفن ثابت: 02144006632

کارشناسان وکیل آنلاین همواره آماده پاسخگویی و ارائه مشاوره به شما عزیزان بصورت آنلاین و حضوری هستند…

1000020123

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *