ویژگی های یک وکیل خوب چیست؟ | صفر تا صد انتخاب یک وکیل خوب

انتخاب وکیل خوب یکی از مهم ترین دغدغه های هر فردی است که با مشکل حقوقی مواجه می شود. حتما بسیاری از شما در زندگی خود با امور حقوقی سروکار داشته اید و متوجه شده اید که به تنهایی نمی توانید از پس امور پیچیده حقوقی برآیید و برای موفقیت در کسب و کار خود به یک فرد متخصص و با تجربه در این زمینه نیاز دارید.در اینجا چند سوال برای شما وجود دارد: یک وکیل خوب کیست؟ ویژگی های یک وکیل خوب چیست؟ چگونه یک وکیل متخصص خوب پیدا کنم؟

مانند همه اصناف، از آنجایی که تعداد وکلا در جامعه بسیار زیاد است، باید بدانیم که هنگام درخواست از مردم برای معرفی یک وکیل مجرب، اصولی برای انتخاب یک وکیل خوب وجود دارد. دانستن این موارد به ما در انتخاب یک وکیل خوب کمک می کند تا باعث انتخاب اشتباه و عواقب جدی در پرونده قضایی نشود.

وکیل خوب چه کسیست؟

یک وکیل خوب قبل از هر چیز باید در زمینه فعالیت خود دارای تخصص و دانش کامل باشد، دانش حقوقی و دانش کامل وظیفه اصلی یک وکیل خوب است، دفاع از موکل باعث افزایش برنده شدن در دادگاه و تمدید قرارداد او می شود.

نکات مهمی که قبل از انتخاب وکیل خوب باید مورد توجه قرار گیرد عبارتند از:

قبل از استخدام وکیل، بهتر است در مورد تخصص وکیل، میزان هزینه های وکالتی که دریافت می کند و توانایی او در دفاع علمی و عملی از حقوق موکلان خود تحقیق کنید تا پرونده تعیین کننده را به او بسپارید.

سن و جنسیت وکیل (زن یا مرد) برای وکیل ملاک خوب یا بد نیست همانطور که در انتخاب پزشک هم به چنین معیاری توجه نمی شود. گاهی اوقات یک وکیل جوان و آموزش دیده می تواند بسیار بیشتر از یک وکیل مسن تر و به ظاهر باتجربه انجام دهد. به همین دلیل بهتر است در انتخاب یک وکیل مجرب، دیدگاهی مغرضانه نداشته باشید.

ویژگی های یک وکیل خوب چیست؟

وقتی کلمه وکیل ذکر می شود، مواردی همچون حرفه ای بودن وکیل، تخصص او، دانشگاهی که در آن تحصیل کرده، اخلاق حرفه ای وکیل و …. باید در نظر گرفته شود. وب سایت های مشاوره برای انتخاب یک وکیل خوب و حرفه ای خالی از ظرافت نیست چرا که بسیاری از وکلای حرفه ای دارای وب سایت هستند.

وقتی وکیل مناسبی پیدا کردید، باید شخصاً به ملاقات او بروید. مردم در پرداخت حق الوکاله دریغ نکنند، شاید بسیاری از مسائل حقوقی که از آنها خواسته می شود با حضور در جلسه مشاوره و گرفتن نظر از وکیل قابل حل باشد، این امر با پرداخت هزینه مشاوره امکان پذیر است و وکلای حرفه ای در این زمینه تمام تلاش خود را می کنند. هزینه های مشاوره را در نظر گرفته و در مسیر درست و در جهت درست حل و فصل و هدایت شود.

در انتخاب یک وکیل خوب، فارغ التحصیل شدن از یک دانشگاه معتبر با مدرک کارشناسی ارشد یا دکتری، مزیت و برتری محسوب می شود، اما کافی نیست، بلکه تجربه و روش وکیل و مهارت او نیز معیار می باشد.

  • راز داری

یک وکیل نیز مانند پزشک به اسرار واقف است و با توجه به حرفه خود ممکن است با حقایق و اسرار زیادی از سوی موکلان خود مواجه شود که این امر مستلزم رعایت اخلاق حرفه ای است تا به هیچ وجه و تحت هیچ شرایطی اسرار را فاش نکند.

  • تخصص بالا

یکی از مهمترین ویژگی های یک وکیل خوب، تخصص اوست. امروزه تمامی مشاغل تخصصی تر شده و کیفیت خدمات قابل ارائه در تمامی زمینه های علمی افزایش چشمگیری یافته است.

می بینیم که مردم همیشه وقتی با بیماری ها و اختلالات جدی مواجه می شوند به دنبال پزشک متخصص یا فوق متخصص می روند. امکان مشاهده همین مشکل در سایر موضوعات وجود دارد.

متاسفانه وکالت که حرفه ای بسیار حساس و پیچیده محسوب می شود در ایران به صورت عمومی و غیر تخصصی انجام می شود. بنابراین یکی از مهمترین معیارهایی که در انتخاب یک وکیل خوب باید مورد توجه قرار گیرد، تخصص و دانش علمی وی در همین موضوع است.

  • تجربه داشتن

با توجه به تجربه چندگانه آنها در دعاوی مربوط به یک موضوع خاص، بسیاری از وکلای هستند که راه حل هایی برای مشکلات حقوقی شما می دانند که سایر وکلا نمی دانند.

درست است که تعیین تجربه یک وکیل با روش های سنتی دشوار است، اما با کمی تحقیق باید بتوانید یک وکیل با تجربه در زمینه مورد نظر خود پیدا کنید.

  • صداقت و دقت

صداقت و درستکاری تاثیر بسزایی در پیشرفت و ارتقای شغلی دارد، صداقت یکی از مهمترین اصول کاری در این حرفه است. یک وکیل صادق فقط حق الوکاله را در نظر نمی گیرد و موکل خود را درگیر فرآیندهای طولانی و زمان بر نمی کند.

  • روابط عمومی قوی

وکیلی که بتواند سریع و موثر با دیگران ارتباط برقرار کند، در شغل خود موفق تر است. از سوی دیگر، یک وکیل قوی ممکن است به شبکه‌ای از دوستان و همکاران دسترسی داشته باشد که می‌توانند از تجربیات خود در موارد مشابه برای دریافت مشاوره تخصصی از آنها استفاده کنند. از سوی دیگر، چنین فردی توانایی بیشتری در برقراری ارتباط مؤثر و انتقال نظرات و دلایل خود به قاضی و اعضای قوه قضاییه دارد و احتمالاً می تواند حقیقت را با سهولت بیشتری اثبات کند.

  • مسئولیت پذیری بالا

یک وکیل حرفه ای باید مسئولیت پیگیری مسائل حقوقی موکل خود را تا حد امکان بر عهده بگیرد، سعی کند در تمام مراحل قانونی مراحل موکل خود را دنبال کند و او را در تمام مراحل راهنمایی کند.

  • وقت شناسی

وقت شناسی یکی از مهمترین ویژگی های یک وکیل خوب است، زیرا زمان در پیگیری امور حقوقی اهمیت دارد، یک وکیل حرفه ای باید برای وقت موکل خود ارزش قائل باشد تا بتواند هماهنگی بیشتری با آن ایجاد کند.

  • بررسی سوابق حقوقی وکیل

قبل از انتخاب نهایی وکیل خود، باید سوابق گزینه های خود را بررسی کنید تا مسیر انتخابی شما برای شما واضح تر باشد.

تعهدات وکیل و موکل در قبال یکدیگر چیست؟

همانند سایر قراردادهایی که وظایف و تعهدات طرفین در قرارداد مشخص شده است، در قرارداد وکالت هم وکیل و هم موکل نسبت به یکدیگر تعهداتی دارند:

تعهدات وکیل

1. در صورتی که کاری یا ترک کار و سهل انگاری از وکیل موجب ضرر موکل باشد، مسئول خواهد بود.

2. رعایت منافع ارباب رجوع در اعمال آنها.

3. استرداد اموال و مدارک تحویلی چون وکیل امین است و باید اموالی را که در نتیجه وکالت به دست آورده است به موکل خود تحویل دهد.

4. تسلیم لایحه وکالت

تعهدات موکل

1. پایبندی عملی به تعهدات وکیل در قبال اشخاص ثالث، زیرا وکیل از طرف او وظایف خود را انجام می دهد.

2. پرداخت حق الوکاله پرداختی طبق قرارداد یا عرف.

3. پرداخت حق الوکاله از قبیل عوارض و مالیات پرداختی توسط وکیل.

چگونه یک وکیل خوب پیدا کنیم؟

معمولاً وقتی یکی از آشنایان برای پرونده ای مشابه به وکیل مراجعه می کند و از آن راضی هستند، او را به افرادی که برای انجام کارهای حقوقی دیگر به دنبال وکیل هستند معرفی می کنند. البته مردم نباید تنها به معرفی اکتفا کنند، بلکه برای انتخاب یک وکیل خوب حتما باید به وکیل مراجعه کنند و از جزئیات کارهای حقوقی خود اطلاع پیدا کنند.

اغلب افراد در دام کسانی می افتند که مطمئن می شوند پرونده آنها قطعاً به خاطر دریافت حق الوکاله به نتیجه مطلوب خواهد رسید. مردم باید بدانند که یک وکیل خوب و حرفه ای به هیچ وجه نتیجه پرونده را تضمین نمی کند، بلکه به موکل خود اطمینان می دهد که تمام تلاش خود را خواهد کرد و روند محاکمه و امکان آن را انجام خواهد داد. همچنین یک وکیل خوب گزینه های موجود و شانس برنده شدن را توضیح می دهد.

انتخاب وکیل خوب درصد برنده شدن شما را در امور حقوقی افزایش می دهد پس باید در انتخاب وکیل دقت زیادی داشته باشید برای انتخاب وکیل خوب باید راه های زیر را امتحان کنید.

  • بررسی دفاتر حقوقی

تماس با موسسات حقوقی برای یافتن یک وکیل خوب می تواند به شما کمک کند این دفاتر با ارائه وکیل مناسب برای مشکل حقوقی شما راه شما را آسان می کنند.

  • ملاقات با وکلای مختلف

ملاقات با وکلای مختلف می تواند زمان بر باشد، اما برای انتخاب بهترین وکیل یک راه تضمینی است، می توانید با ملاقات با وکلای مختلف برای این کار، وکیل مناسب را انتخاب کنید.

  • جستجوی اینترنتی

جستجو در اینترنت می تواند در هر زمینه ای به شما کمک کند همچنین می توانید با جستجو در سایت های مختلف بهترین وکیل را پیدا کنید و بهترین گزینه را انتخاب کنید.

اگر به توصیه هایی که در این مقاله کوتاه می دهیم عمل کنید، مطمئن باشید که بهترین وکیل را انتخاب خواهید کرد.

برای انتخاب وکیل خوب به چه نکاتی باید توجه کرد؟

هنگام انتخاب یک وکیل خوب و با تجربه، باید بدانید و اطمینان حاصل کنید که او به اخلاق حرفه ای و رفتار عرفی و منطقی پایبند است. در واقع وکیل برای اطلاع از قوانین و راه های قانونی می تواند کار موکل خود را به تعویق بیندازد و یا از طرف دیگر نتیجه گیری را تسریع کند. برای انتخاب وکیل با تجربه می توان از بین وکلای مختلفی که دانش و تخصص بیشتری در اعیان دارند انتخاب کرد. بهترین راه برای رسیدن به این هدف، ملاقات حضوری یا تماس آنلاین با یک وکیل است.

آنچه باید در مورد انتخاب یک وکیل خوب بدانید؛ این است که یک وکیل خوب فقط یک وکیل با تجربه نیست. شاید وکلای جوان با آگاهی، دانش، هوش، ارتباطات اجتماعی و تجاری و فن بیان قوی، حتی مهارت بیشتر از وکلای مجرب داشته باشند.

از دیگر مواردی که در انتخاب یک وکیل خوب و با تجربه باید مورد توجه قرار گیرد، انصاف وکیل، استفاده از تجربیات افرادی است که قبلاً به وکیل مراجعه کرده و به نتایج موفقی دست یافته اند، ویژگی های اخلاقی و حسن شهرت، قابلیت اطمینان و مهارت وکیل. . . میباشد.

در خصوص انتخاب وکیل باید سلامت حرفه ای و اخلاقی وکیل را تضمین کرد. کانون های وکلا در اکثر سخنان خود تاکید دارند که وکلا و همچنین اشخاص حقیقی نباید به موسسات حقوقی نامعتبر مراجعه کنند. در هر صورت اهمیت بهره مندی بیشتر از خدمات وکالت و مشاوره در تمامی کشورهای پیشرفته جهان از جمله آمریکا روز به روز مورد تاکید قرار می گیرد.

یک وکیل پایه خوب چه کسی است؟

در مورد انتخاب یک وکیل خوب باید گفت که وکیل پایه یک وکیل دارای پروانه وکالت از یکی از کانون های وکلای دادگستری است و در کلیه پرونده های مدنی و غیررسمی به نفع یا اقامه دعوا یا دفاع می نماید. وکلا باید شرایط مندرج در قوانین مربوط به وکالت در محاکم را دارا باشند، بنابراین وکلا در کانون های وکلای دادگستری تابع آئین نامه و مقررات می باشند.

تعهد وکلای اصلی یک دادگاه به هیچ وجه مقید به نتیجه پرونده و تضمین نتیجه نیست، بلکه در هر مرحله از دادگاه حداکثر دقت و اهتمام را نشان می دهند و به خرد موکل احترام می گذارند. . وکلای پایه یک دادگاه موظف به رعایت اخلاق حرفه ای، انعقاد قرارداد وکالت، توافق بر حق الوکاله، احترام به صلاحدید موکل و اطلاع رسانی به موکل خود در جریان دادرسی هستند.

بر اساس اصل وفاداری به اخلاق و شرافت حرفه ای، وکلای پایه یک دادگستری موظف به رعایت شئونات وکیل و مقررات خاص وکلا در ارتباط با موکلان خود و دادگاه هستند. در هر صورت وکیل از جایگاه اجتماعی بالایی برخوردار است و این شامل سطح تحصیلات، تخصص، تجربه، نوع دانشگاه، فارغ التحصیلی و … می شود.

در چه شرایطی به وکیل نیاز خواهیم داشت؟

برخی از مواردی که یک وکیل می تواند به ما در حل آن کمک کند عبارتند از:

مشاوره خانواده

اگر با مشکل خانوادگی و زناشویی مواجه هستید و قصد دارید موضوع را از طریق قانون پیگیری کنید، کمک گرفتن از یک وکیل خوب و مناسب می تواند بسیار موثر باشد. یک وکیل خوب می تواند با ارائه اطلاعات کافی و موثر در مورد قوانین مربوط به موضوع شما را به روز نگه دارد.

مهریه

   گرفتن مهریه از حقوق قانونی و شرعی زن است و لزوماً مستلزم طلاق نیست. اگر به دنبال جهیزیه هستید، حتما به یک وکیل نیاز دارید تا در این زمینه به شما کمک کند.

طلاق

طلاق یکی از مواردی است که نیاز به یک وکیل طلاق خوب دارد. با کمک وکیل طلاق می توانید تمام حقوق خود را پس از طلاق به دست آورید و در سایر موارد مربوط به طلاق مانند مهریه یا حضانت با طرف مقابل به توافق برسید.

نفقه

نفقه از دیگر حقوق قانونی زنان است. همه مردان نسبت به همسر خود وظایفی دارند و پرداخت نفقه یکی از وظایف قانونی مرد در قبال زنانی است که نفقه دارند. به عبارت دیگر اگر مرد این مسئولیت را نپذیرد، زن می تواند با استخدام وکیل خوب این موضوع را به صورت قانونی پیگیری کند.

حضانت

بعد از طلاق مشکل بزرگی برای حضانت فرزندان ایجاد می شود. تا شما را به چیزی که به دنبالش هستید راهنمایی کند.

میراث

وکیل ارث و میراث فردی است که با قوانین ارث و میراث و انحصار ورثه آشنایی کامل دارد و می تواند افراد را در گرفتن ارث یا ثبت و رسمیت ارث یاری کند. داشتن یک وکیل خوب در پرونده های ارث بسیار مهم است.

مشکلات مالی

در صورت بروز هرگونه مشکل مالی یا چک های بلامحل، یک وکیل با اختیارات کامل بر چک و سفته می تواند به کمک شما آمده و از طریق قانون مشکل شما را به خوبی حل کند.

دستور تخلیه یا مشکلات ملکی

شاید مشکل ملکی دارید و نمی دانید چگونه آن را از طریق قانونی پیگیری کنید. وکیلی که دانش کافی در زمینه املاک داشته باشد می تواند در این زمینه به شما کمک زیادی کند تا در اسرع وقت مشکل شما حل شود و یا در صورت نیاز تصمیم به تخلیه ملک بگیرد.

ضرب و شتم

ضرب و شتم جزئی از دادرسی کیفری محسوب می شود و بهتر است هر دو طرف پس از تعرض بین دو نفر وکیل بگیرند. وکیلی با آگاهی کافی از جرایم و مجازات ها می تواند کمک بزرگی به شما کند.

جرایم سایبری

این روزها جرایم سایبری بسیار بیشتر از گذشته رخ می دهد و بهترین کار این است که برای ردیابی و تعقیب مجرمان از یک وکیل خوب آگاه به تمام جرایم و مجازات های آنها استفاده کنید.

در خیلی از موارد و مسائل برای ما مهم است که وکیلی که انتخاب میکنیم خانم باشد تا راحت تر بتوانیم موارد و مشکلات خود را بیان کنیم، در شرایطی مانند طلاق، حضانت، مشکلات زناشویی و … ما در وکالت آنلاین بهترین وکلای خانم در تهران را برای مشکلات و موارد شما  در دسترس داریم تا با خیال راحت حل مشکلات خود را به ما بسپارید.

انتخاب وکیل خوب با تخصص های مختلف؟

بسته به میزان مشارکت شما در دعاوی و امور مرتبط، ممکن است بارها عبارات وکیل اداری، وکیل تجاری، وکیل قضایی، وکیل درجه یک، وکیل درجه دو، وکیل دادگستری، وکیل حقوقی، تصاحب را شنیده باشید.

وکیل خوب دادگستری کیست؟

وکیل حقوقی وکیلی است که دارای مجوز وکالت بوده و از این رو حق وکالت افراد در دادگاه ها و سایر مراجع قضایی را دارد. فرد برای وکالت باید در رشته حقوق تحصیل کرده و پس از قبولی در آزمون وکالت از کانون وکلا یا مرکز امور وکلا و کارشناسان قوه قضائیه پروانه وکالت اخذ کند.

وکیل دادگستری برای اینکه به این درجه برسد باید مراحلی که شامل آزمون کتبی و شفاهی است را طی کند و در این راستا فرد می تواند وکیل دادگستری پایه باشد. وکلای پایه از مجرب ترین وکلای دارای حق مداخله و پیگیری کلیه امور حقوقی محسوب می شوند در حالی که وکلای پایه در دو قاضی دارای اختیارات محدودتری هستند.

وکیل اداری خوب کیست؟

وکیل اداری خوب شخصی است که طبق قرارداد وکالت اداری برای انجام امور اداری در دفاتر مختلف وکیل شخصی دیگری می شود. نکته مهم این است که برای وکیل اداری شخصی نیازی به داشتن سواد حقوقی حرفه ای نیست، به عبارت دیگر هرکسی می تواند وکیل اداری شخص دیگری شود.

می بینید که این اصطلاح در جامعه عمومی وجود دارد و مختص حوزه حقوقی نیست. ضمناً وکیل اداری فقط حق مراجعه به دفاتر را دارد و حق وکالت در مراجع قضایی، مشاوره حقوقی، مداخله در امور حقوقی و دفاع از موکل خود در دادگاه را ندارد. ، و نمی تواند این وظایف را انجام دهد.

وکیل معاضدتی چیست؟

هر شخصی از حقوق اساسی خود حق داشتن وکیل را دارد. در اصل 35 قانون اساسی آمده است: در تمامی دادگاه ها شاکیان حق دارند برای خود وکیل انتخاب کنند و در صورتی که صلاحیت انتخاب وکیل را ندارند باید به آنها فرصت تعیین وکیل داده شود.»

قسمت آخر اصل مذکور مربوط به اعمال این حق توسط کسانی است که صلاحیت تعیین وکیل را ندارند و بیان شده است که باید برای آنها امکان تعیین وکیل فراهم شود. مشاهده می شود که یکی از معیارهای اساسی دادرسی عادلانه این است که شاکیان از دانش و تخصص وکلا برخوردار باشند که قانون اساسی ما آن را به عنوان قرارداد ملی ما پذیرفته است.

عدالت قضایی ایجاب می کند که اقشار کم درآمد و محروم در داشتن وکیل دچار مشکل نشوند. این دسته از افراد می توانند برای احقاق حقوق از دست رفته خود یا دفاع در برابر ادعای طرف مقابل از مراجع قضایی کمک وکیل درخواست کنند.

وکیل تسخیری به چه کسی می گویند؟

وکیل تسخیری وکیلی است که در پرونده های کیفری برای دفاع از متهم از سوی دادگاه معرفی می شود. در دعاوی کیفری شاکی و متهم حق استفاده از وکیل را دارند. حال اگر متهم تمکن مالی برای انتخاب و ارتقای وکیل خوب نداشته باشد، می تواند از دادگاه بخواهد برای او وکیل تعیین کند. اگر دادگاه تشخیص دهد که متهم نمی تواند وکیل انتخاب کند، با استفاده از بودجه قضایی به جای متهم وکیل تعیین می کند.

قانونگذار حق داشتن وکیل و حضور وکیل متهم را در برخی از جرایم و اتهاماتی که دارای مجوز قانونی سنگین و مهم است، مکلف کرده است. به گونه ای که در صورت انتخاب وکیل به جای متهم و عدم حضور در جلسه علیرغم تعهد، وکیل تسخیری دیگری برای متهم تعیین می شود تا مجازات تعیین شده برای وکیل مورد بررسی قرار گیرد.

با توجه به اینکه از سوی مراجع قضایی می توان برای افراد وکیل تعیین کرد، این نتیجه حاصل می شود که افراد ضعیف و ناتوان از پرداخت هزینه های سنگین وکالت جامعه، از حمایت هایی برخوردار می شوند که از نظر قانونی می توانند از عهده آن برآیند و در نتیجه به دلیل نداشتن آن مورد ظلم قرار نمی گیرند. دنبال کردن. به کسب و کار خود فکر کنید این اقدام قانونگذار حمایت از برابری مردم در مقابل قانون و حق دفاع همه مردم است.

آیا عزل وکیل امکان پذیر است؟

در هر حال هر اصحاب دعوا می تواند حداکثر دو وکیل برای خود انتخاب و معرفی کند و البته با این فرض برای دادگاه فرقی نمی کند که آن شخص وکیل پایه یک دادگستری باشد یا کارآموز. در صورت عزل وکیل موکل باید مراتب را به دادگاه و وکیل معزول اعلام کند. در هر صورت عزل وکیل مانع از رسیدگی نیست. اظهارات شفاهی وکیل باید در صورتجلسه قید و به امضای موکل برسد. موکل می تواند وکیل را عزل کند که در این صورت موکل باید تمام حق الوکاله را بپردازد.

ضمناً تا زمانی که اطلاعی از عزل وکیل به وی نرسد، اقدامات در حیطه وکالت و تذکرات دادگاه به وکیل تنها پس از ابلاغ دادگاه نسبت به موکل مؤثر خواهد بود. در صورت عزل وکیل دیگر دخالتی در امور وکیل نخواهد داشت و وکیل از رسیدگی مطلع نخواهد شد. در صورتی که وکیل استعفای خود را به دادگاه اعلام کند، دادگاه به موکل اخطار می کند که شخصاً یا از طریق وکیل جدید پیگیری کند و تا زمان مراجعه موکل یا تعیین وکیل جدید، پرونده حداکثر یک ماه به طول می انجامد. او برای دریافت توضیحات لازم از وکیلش توقف می کند.

عزل وکالت و همچنین فوت یا ممنوعیت وکالت در مواردی که نیاز به توضیح نباشد، رسیدگی به تعویق نمی افتد و دادگاه موضوع را ثبت می کند. موکل خود را شخصاً یا از طریق وکیل با ذکر صورتجلسه و توضیحات اعلام می کند در ساعت مشخص می آید و اظهارنظر می کند. در هر حال وکلا مکلف به حضور در جلسه محاکمه هستند مگر اینکه عذر موجهی طبق قانون داشته باشند مانند فوت یکی از بستگان درجه دوم یا درجه یک و یا اعضای خانواده به دلیل بیماری که مانع شود.

آشنایی با تیم وکالت وکیل آنلاین

دفاتر وکالت مهاسا طهماسبی و طیبه سادات شکوهی‌نیا واقع در غرب و شمال تهران با سابقه بیش از 20 سال بر آن است که با ارائه خدمات حرفه ای و قضایی به صورت حضوری و آنلاین تجربه ای رضایت بخش در اختیار موکلین گرامی قرار دهد. انجام امور و کالتی حتی الامکان به صورت آنلاین به منظور صرفه جویی در وقت و هزینه موکلین صورت می‌پذیرد. پاسخ دهی سریع به سوالات موکلین و پذیرش و اتمام پرونده های موکلین بر اساس روال حرفه ای از جمله اصول ما برای تحقق حقوق شما موکلین گرامی می‌باشد.

آدرس دفتر وکالت طیبه سادات شکوهی‌نیا در شمال تهران : تهران ،پاسداران، خیابان گل نبی، پلاک 33, زنگ 6, طبقه دوم, واحد

شماره تماس: 09122896755 تلفن ثابت: 02122875395


آدرس دفتر وکالت مهاسا طهماسبی در غرب تهران: تهران، فلکه دوم صادقیه ، خیابان آیت الله کاشانی،بلوار اباذر، پلاک ۵، طبقه دوم

شماره تماس: 09126260218 تلفن ثابت: 02144006632

کارشناسان وکیل آنلاین همواره آماده پاسخگویی و ارائه مشاوره به شما عزیزان بصورت آنلاین و حضوری هستند…

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *