بهترین وکیل در شمال تهران

مسائل حقوقی با زندگی آدمی گره خورده‌اند که گاه منجر به بروز اختلافات یا نیاز به کمک گرفتن از فرد خبره می‌شوند. تنها شخصی که کاملا از قوانین مطلع است و می‌تواند گره گشای باشد، وکیل نام دارد. وکیل با قوانین و بندهای قانون اساسی کشور آشنایی داشته و فرد را در جهت رسیدن به حق خود یاری می‌کند. بهترین وکیل در شمال تهران را از وکیل آنلاین بخواهید.

لزوم داشتن وکیل

وکیل شخصی است که به واسطه تحصیل در رشته حقوق و داشتن پروانه وکالت می‌تواند در تمام مراجع قضایی و در موضوعات مختلف قبول وکالت نماید. وکیل از سوی نماینده خود که موکل نامیده می‌شود در چهضارچوب قوانین تنظیم شده اختیار انجام امور خاص را دارد. وکیل با داشتن مهارت‌های ارتباطی و تحلیلی، قدرت بیان، استقامت، خلاقیت و آشنایی با ظرایف قانونی به نفع موکل خود کار می‌کند تا حق وی را به او بازگرداند و از بروز ضرر و زیان‌های بیشتر جلوگیری کند. داشتن یک وکیل خبره باعث به جریان افتادن پرونده در مسیر درست خود شده که بدون اتلاف وقت به نتیجه می‌رسد.

تهران، پایتخت ایران شهر بزرگی است که وکلای متعددی در آن مشغول خدمت رسانی هستند اما اگر به دنبال بهترین وکیل هستید که در امور مختلف تخصص داشته باشد و بتوانید مشاوره آنلاین و یا حضوری داشته باشید، خانم طیبه سادات شکوهی نیا را به خاطر بسپارید. ایشان شناخته شده‌ترین و بهترین وکیل در شمال تهران است که بی‌منت در حال خدمت رسانی به مراجعه کنندگان گرامی و موکلین خود است.

وکیل خانم در شمال تهران

وکیل شمال تهران

مسائل مختلفی وجود دارند که هر کدام به نوبه خود از حساسیت بسیار بالایی برخوردار بوده و نیاز است با دانش و آگاهی کامل در جهت رفع آن‌ها تلاش کرد. هرچه وکیل تجربه بیشتری داشته باشد به دلیل دید گسترده و وسیع، احتمال برد افزایش می‌یابد در نتیجه باید از وکلای کارآزموده کمک گرفت. خانم شکوهی نیا، وکیل پایه یک دادگستری در شمال تهران که علاوه بر تسلط به زبان مادری، مسلط به زبان انگلیسی و ترکی استانبولی بوده و از فارغ‌التحصیلان دانشگاه شهید بهشتی است بهترین کاندیدا برای سپردن امور حقوقی، تنظیم دادخواست و لوایح قضایی به شمار می‌آید.

وکیل دادگستری در شمال تهران

طیبه سادات شکوهی نیا، وکیل متعهد و با وجدان هنگام مشکلات و درگیری‌ها بهترین راه حل را برای برطرف کردن پیشنهاد داده تا منافع موکل خود را حفظ کند. پرونده‌های سپرده شده به ایشان در اسرع وقت پیگیری شده و با استفاده از مهارت‌های تحقیقی راه حل‌های مفید و موثر را یافته و مانع از ضرر و زیان‌های بعدی می‌شود. همچنین ممکن است مسائل پیش آمده در حدی باشند که نیاز به راهنمایی دارند که با استفاده از مشاوره‌های سودمند وکیل متخصص موسسه وکیل آنلاین می‌توان راه حل عقلایی را شناسایی و انتخاب کرد.

دفتر وکالت در شمال تهران

دفتر وکالت در شمال تهران

یک وکیل با مسائل مختلفی رو به رو می‌شود که توانایی حل آن‌ها را دارد. تعدادی از صدها شاخه حوزه‌های کاری وکیل دادگستری پایه یک شمال تهران عبارتند از:

قصور پزشکی

ممکن است پزشک به دلیل سهل انگاری یا حتی عمدی آسیب‌هایی را به بیمار وارد کند.‌ قصورات پزشکی از طریق وکیل قابل دفاع و پیگیری است. موسسه وکیل آنلاین به عنوان وکیل در شمال تهران تاکنون پرونده‌های زیادی را در این خصوص به نفع موکل به ثمر رسانده است. جراحات و حوادث ناشی از تصادفات، جاده، دعوا و … نیاز به اثبات شدن دارند که وکیل کارکشته پرونده را علیه شخص مقصر پیش برده و در نهایت غرامت دریافت کند.

امور تجاری و مالی

امور تجاری و مالی یکی از مسائل پر حاشیه‌ای هستند که نیاز به بهترین وکیل در شمال تهران داردتادرباره جزئیات مسائل تجاری و مالی شما را راهنمایی کند. حقوق تجارت بین‌الملل، پرونده‌های مرتبط با نفت و گاز، شرکت‌های حمل و نقل زمینی و هوایی، امورات بانکی، مالیاتی، چک، ارز دیجیتال، بازرگانی و غیره جزو مواردی هستند که نیاز به ارائه مشاوره‌های تخصصی وکیل در شمال تهران دارند.

ملک

زمین، باغ، خانه، مغازه و غیره جزو اموال با ارزشی هستند که هرگونه سوءاستفاده و کلاهبرداری از طریق وکیل ملک شمال تهران قابل پیگیری است. همچنین وکیل ملکی شمال تهران در اموری همچون تنظیم سند رسمی، خلع ید، تصرف عدوانی، مزاحمت و … فرد را یاری کرده و حق ضایع شده او را می‌گیرد.

ثبت ایده یا اختراع

شخصی که برای اولین بار چیزی را به وجود می‌آورد یا خلق می‌کند، از نظر مادی یا معنوی مالک آن شناخته می‌شود. افراد سودجو می‌توانند ثبت ایده یا اختراع را سرقت کرده که مورد پیگرد قانونی قرار می‌گیرند. فروش یا ثبت اثر و اختراع نیاز به مشورت با وکیل دارد که توسط بهترین وکیل در شمال تهران انجام شدنی است.

مسائل نیروی انسانی

پذیرفته شدن فرد جهت خدمت به اداره استخدام نام دارد. برای استخدام افراد از قوانین خاصی پیروی می‌شود که نیاز به تنظیم قرارداد دارد و باید به نحوی تنظیم شود که حقوق شخص استخدام شده و شرکت رعایت شود. بسیاری شرکت‌ها از بهترین دفتر وکالت شمال تهران برای نوشتن متن قرارداد کمک گرفته تا نادانسته تخلف صورت نگیرد.

مهاجرت

مهاجرت به دلایل مختلفی مانند تحصیل، کار، درمان، ازدواج و … انجام می‌شود. وکیل حقوقی در شمال تهران به فرد در امور مهاجرت مشاوره داده و وی را با تمام مراحل آشنا می‌کند.‌

امور کیفری

امور کیفری احکام بسیار سنگین و شدیدی دارد که گاه به دلیل عدم آشنایی با قانون به صورت غیر عمدی شکل می‌گیرد. وکیل پایه یک دادگستری در شمال تهران می‌تواندبه مجرم و متهم کمک کرده تا نسبت به دریافت حق خود اقدام کنند و یا به دلیل پشیمانی از دادگاه تقاضای تخفیف و تعلیق مجازات داشته باشند.

خانواده

طیبه سادات شکوهی نیا، شناخته شده‌ترین وکیل خانواده شمال تهران است که به صورت تخصصی و حرفه‌ای در دعاوی خانوادگی وکالت می‌کند. وکیل خانواده موظف است علاوه بر دفاع از حقوق موکل، پیگیر پرونده بوده، به عنوان نماینده در دادگاه حضور پیدا کرده و اسرار موکل را حفظ کند.‌ طلاق یکی از مسائل پر حاشیه است که گاهی زوجین با یکدیگر همکاری نکرده و در اینجا اهمیت حضور بهترین وکیل طلاق شمال تهران مشخص می‌شود. سایر دعاوی خانوادگی می‌تواند شامل موارد زیر باشد:

  • نامزدی و خسارات ناشی از بر هم زدن آن
  • سرپرستی کودکان بی سرپرست
  • تغییر جنسیت
  • اهدای جنین
  • مهریه
  • جهیزیه
  • طلاق
  • تمکین
  • ولایت

دعاوی مدنی

ممکن است میان اشخاص حقیقی و حقوقی اختلافاتی پیش ‌آید که نیاز به کمک گرفتن از وکیل است. وکیل دعاوی مدنی با همراهی موکل خود در دادگاه در اموری مانند انجام کارهای اداری، فسخ قرارداد، پروسه‌های قانونی مرتبط به سازمان‌ها و بخش‌های خصوصی و … وی را یاری می‌کند. وکیل مدنی تنها مجاز است که در حدود اختیارات تعیین شده در عقد وکالت فعالیت داشته تا بتواند پیگیر مسئله به وجود آمده باشد.

جنایی

پرونده‌های جنایی یکی از پرونده‌های سخت و پیچیده است زیرا جرم و جنایت باعث به خطر افتادن جان و مال می‌شود. خانواده مقتول توسط بهترین وکیل در شمال تهران می‌توانند نسبت به دریافت دیه اقدام کرده و درخواست اعدام طرف را داشته باشند. خانواده قاتل نیز می‌توانند توسط وکیل، قاضی را متقاعد کرده تا در مجازات تجدید نظر کرده و تخفیف دهد.

تجاوز

تجاوز، فساد و بی‌ بند و باری جزو جرائمی هستند که حتی با رضایت شاکی از نظر قانون برای آن بخششی وجود ندارد و برخورد جدی با فرد صورت می‌گیرد. تجاوز آسیب زیادی را به قربانیان وارد می‌کند که درمان آن طولانی بوده و گاهی با شکست مواجه می‌شود. با وکیل در شمال تهران می‌توانید تجاوز جنسی را اثبات کرده و تقاضای مجازات متجاوز را داشته باشید.

سایبری

اقدام به تخریب یا سرقت اطلاعات سیستم شخص حقیقی یا حقوقی جزو اقدامات غیر اخلاقی محسوب می‌شود. وکیل در شمال تهران با امور رایانه‌ای، اینترنتی و مجازی آشنا بوده و قادر است فرد را در مسائلی همچون دسترسی غیر مجاز، پخش صوت و عکس یا فیلم خصوصی یا مستهجن، جعل رایانه‌ای، انتشار اکاذیب و غیره راهنمایی کرده و در دادگاه و مراجع قضایی از موکل خود دفاع کند.

وکیل پایه یک دادگستری در شمال تهران

وکیل آنلاین

پاسخ‌دهی سریع به سوالات موکلین به صورت آنلاین یکی از خدمات برجسته موسسه وکیل آنلاین است که منجر به صرفه جویی در وقت و هزینه می‌شود.

بهترین وکیل در شمال تهران، سرکار خانم طیبه سادات شکوهی نیا جزو رتبه‌های برتر اختبار و عضو کانون وکلای دادگستری مرکزی مشغول فعالیت و خدمت رسانی صادقانه و بی منت است تا مراجعه کنندگان گرامی و موکلین بتوانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخ سوالات خود را دریافت نموده و از حق خود دفاع کنند.

از طریق لینک می توانید شماره تماس وکیل آنلاین را دریافت کرده و مشاوره آنلاین رایگان دریافت کنید.

  • آدرس: پاسداران، خیابان گل نبی، پلاک 33، زنگ 6، طبقه دوم
  • تلفن: 22875395-021 / 09122896755

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *