بهترین وکیل امور بانکی در تهران با مشاوره و پاسخگویی آنلاین به سوالات حقوقی

با توجه به وجود بانک ها در جامعه امروزی و ضرورت مبادلات مردم با بانک ها، وجود قوانین، مصوبات و نامه های پیچیده مرتبط با بانک ها منجر به تشکیل شعبه تخصصی حقوقی وکلای بانکی شده است. در بسیاری از شرکت های دولتی و خصوصی، تجار و سرمایه گذاران با قوانین پیچیده بانکی و دفاع فراقانونی آشنایی ندارند، بنابراین برای جلوگیری از مشکلات بانکی از یک وکیل بانکی متخصص و مجرب کمک می گیرند.

به عنوان مشتری در امور بانکی، عاقلانه است که یک وکیل متخصص در امور بانکی استخدام کنید که با تمام دعاوی بانکی آشنا باشد و تجربه کافی برای دفاع از پرونده های بانکی را داشته باشد.

وظایف وکیل امور بانکی چیست؟

وکیل امور بانک فردی است که با انواع مطالبات بانکی آشنایی کامل دارد و می تواند از انواع پرونده های مربوط به مطالبات بانکی دفاع کند. این امر تنها با دانش و تجربه بالا و کامل امکان پذیر است و همچنین وکیل امور بانک باید با قوانین جدید آشنا باشد زیرا بسیاری از مشکلات و دعاوی بانکی از بی اطلاعی فرد از قوانین جدید ناشی می شود.

از دیگر وظایف مشاور حقوقی تهیه پیش نویس متون قراردادها، هشدار و راهنمایی در مورد مالیات، داشتن اطلاعات کافی از مناقصات و مناقصات می باشد.

وکیل بانک باید از قوانین چک و سفته، تعهدات بانکی و الزامات آنها و همچنین قوانین تجارت، حقوق علائم تجاری و علائم تجاری، طرح های شرکت، اساسنامه و مقررات و اصلاحیه های هر یک اطلاعات کافی داشته باشد.

ویژگی های وکیل متخصص بانکی

همانطور که گفته شد، بانک ها که امروزه نقش بسیار مهمی در گردش پول و ثروت در جامعه ایفا می کنند، از نهادهای مهم اقتصادی کشور هستند. وظیفه بانک ها ساماندهی و هدایت وصول ها و پرداخت های جامعه است و موجب رفاه بازار و رفاه اقتصاد می شود.

قوانین معاملات، وصول و پرداخت های بانکی این مرکز اقتصادی جامعه منجر به پیدایش شاخه تخصصی حقوق وکالت بانکی شده است. وکیل دعاوی بانکی در دسته وکلای تجاری قرار می گیرد که برای اقامه دعوی در این زمینه نیاز به تخصص و تجربه کافی دارند.

یک وکیل خوب مطالبات بانکی باید تمام پیچیدگی های قوانین و مقررات مربوط به بانک ها را بداند و بتواند حقوق بانک را در دادگاه های قضایی یا غیر قضایی شکایت کند و همچنین بتواند به دعاوی افراد از بانک پاسخ دهد.

وقتی برای رفع مطالبات بانکی از وکیل متخصص بانک کمک می گیریم، انتظار داریم که آن شخص به قوانین مربوط به بانک ها و پیچیدگی ها و پیچیدگی های آن قوانین تسلط داشته باشد تا بتواند از حقوق بانک دفاع کند.

این فرد تسلط زیادی به مطالبات بانکی دارد و همچنین سابقه وی در مطالبات بانکی به او کمک می کند تا مشکلات بانکی را با سهولت بیشتری حل کند. این مشکلات اغلب گسترده و انواع مختلفی دارند. این موارد ممکن است مربوط به اشخاص حقیقی یا حقوقی باشد و ممکن است قضایی یا غیر قضایی باشد.

انواع مطالبات بانکی

در زیر به معرفی برخی از مطالبات بانکی می پردازیم.

  • دعاوی مربوط به سود و جریمه و تفاوت در احتساب بدهی بانک و اشخاص حقیقی.
  • موارد مربوط به فسخ قرارداد مشارکت همجنس گرایان و عقود مشارکتی مانند مضاربه
  • موارد مربوط به ابطال دستورات بانکی صادره توسط اداره ثبت احوال یا اجرای احکام دادگاه
  • دعاوی مربوط به موسسات اعتباری
  • مطالبات مربوط به سایر قراردادهای بانکی مانند فروش اقساطی
  • دعاوی راجع به ابطال ضمانت نامه بانکی
  • دعاوی راجع به موسسات فاقد مجوز بانک مرکزی
  • مطالبات مربوط به اعتبار اسنادی
  • درخواست تمدید یا تمدید قراردادها یا قراردادهایی که به انواع دیگر قرارداد تبدیل شده اند.
  • موارد مربوط به اسناد تجاری مانند چک، سفته و برات
  • دعاوی بانکی مربوط به اسناد رهنی و درخواست رهن از بانک

بهترین مشاور حقوقی بانک کیست؟

مشاور حقوقی بانک چیست؟

در حال حاضر بانک‌ها خدمات گسترده‌ای را ارائه می‌کنند و در توافق‌های مربوط به این خدمات، به جای امکانات مشتری و خریدار، اولویت با منافع بانک است و این امر باعث پیچیدگی در امور بانکی می‌شود. برای رفع این مشکل که مشکل مدیران شرکت ها و شرکت ها است که بیشتر در هنگام دریافت خدمات به دلیل ناآگاهی مردم از امور بانکی به وجود می آید، افراد به عنوان مشاور حقوقی در امور بانکی فعالیت می کنند.

گفته شد که داشتن مشاور حقوقی برای بانک ها بسیار مهم است. وکیل بانک باید از قوانین چک و سفته، تعهدات بانکی و الزامات آنها و همچنین قوانین تجارت، حقوق علائم تجاری و علائم تجاری، طرح های شرکت، اساسنامه و مقررات و اصلاحیه های هر یک اطلاعات کافی داشته باشد.

مشاوره حقوقی تلفنی بانکی

قبل از بستن هر قرارداد بانکی، لازم است با یک وکیل بانک مشورت کنید تا از جزییات تجارت مطلع شوید و قرارداد را به بهترین نحو اجرا کنید.

در صورت مراجعه به وکیل بانکی می توانید از کلیه تعهدات و جرائم مطلع شوید و با اطلاع از تسهیلات و تخفیفات، شرایط اجرا و ضمائم آنها، قراردادهای بانکی را منعقد کنید. 

آشنایی با تیم وکالت وکیل آنلاین

دفاتر وکالت مهاسا طهماسبی و طیبه سادات شکوهی‌نیا واقع در غرب و شمال تهران با سابقه بیش از 20 سال بر آن است که با ارائه خدمات حرفه ای و قضایی به صورت حضوری و آنلاین تجربه ای رضایت بخش در اختیار موکلین گرامی قرار دهد. انجام امور و کالتی حتی الامکان به صورت آنلاین به منظور صرفه جویی در وقت و هزینه موکلین صورت می‌پذیرد. پاسخ دهی سریع به سوالات موکلین و پذیرش و اتمام پرونده های موکلین بر اساس روال حرفه ای از جمله اصول ما برای تحقق حقوق شما موکلین گرامی می‌باشد.

آدرس دفتر وکالت طیبه سادات شکوهی‌نیا در شمال تهران : تهران ،پاسداران، خیابان گل نبی، پلاک 33, زنگ 6, طبقه دوم, واحد

شماره تماس: 09122896755 تلفن ثابت: 02122875395


آدرس دفتر وکالت مهاسا طهماسبی در غرب تهران: تهران، فلکه دوم صادقیه ، خیابان آیت الله کاشانی،بلوار اباذر، پلاک ۵، طبقه دوم

شماره تماس: 09126260218 تلفن ثابت: 02144006632

کارشناسان ما همواره آماده پاسخگویی و ارائه مشاوره به شما هستند…

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *