بهترین وکیل آنلاین با مشاوره و پاسخگویی سریع اینترنتی به سوالات حقوقی

وکیل آنلاین کیست؟ چگونه خدمات حقوقی آنلاین انجام دهیم؟ هزینه وکالت آنلاین و زمان مشاوره حقوقی چگونه محاسبه می شود؟ تفاوت مشاوره حقوقی آنلاین و حضوری چیست؟ پاسخ تمام سوالات متداول و راه های دریافت مشاوره حقوقی آنلاین در این مقاله با خواندن آن به دست می آورید.

گروه حقوقی وکیل آنلاین با ارائه خدمات حقوقی آنلاین این امکان را به مشتریان خود داده است که اقدامات و مدارک لازم را که باید هنگام مشاوره با وکیل موجود باشد یا برای بررسی پرونده که آیا مشکلات موکل برطرف شده است، در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

به عنوان یک وکیل آنلاین، شخص خدمات حقوقی می تواند وکیل، وکیل املاک، وکیل خانواده و غیره باشد. فرآیند و زمان لازم برای بررسی آن را برای مشتری شرح می دهد.

وکیل آنلاین کیست؟

وکیل آنلاین کسی است که به سوالات یا مشکلات موکل خود به صورت آنلاین از طریق یک پیام رسان یا وب سایت پاسخ می دهد. در برخی موارد، زمانی که مشکل فقط یک ابهام یا سؤال است، نیازی به مراجعه به دفتر وکیل نیست. در عوض می توانید سوالات خود را از طریق وب سایت یا پیام رسان ها به وکیل مورد نظر خود ارسال کنید و پاسخ بگیرید.

این امر از اتلاف وقت و انرژی هم برای وکیل و هم برای موکل جلوگیری می کند. از سوی دیگر، یکی از مزایای دیگر تماس با وکیل واتس اپ آنلاین، زمانی است که مشکلات یا سوالات خود را پیام می دهید. وکیل مورد نظر با در نظر گرفتن جزئیات مشکل و قوانین ایجاد شده در این زمینه می تواند کامل ترین و واضح ترین پاسخ ها را برای شما ارسال کند.

مزایای مشاوره با وکیل آنلاین

در زیر به طور مفصل با مزایای مختلف مشاوره حقوقی آنلاین آشنا خواهید شد. این موارد عبارتند از:

  • موضوع را در اسرع وقت و کوتاه ترین زمان پیگیری میکند
  • پاسخگوی سوالات و مشکلات کاربران در پیام رسان یا وب سایت هستند
  • در دسترس بودن ارتباط با وکیل در هر زمان از روز
  • پاسخگویی به سوالات موکلان در فضای مجازی باعث آگاهی بیشتر مخاطبان میشود

در تشریح پرونده ها می توان گفت فضای مجازی بستر مناسبی را برای ارتباط افراد با وکلای دارای تجربه و آگاهی کامل از مسائل و قوانین حقوقی فراهم می کند. یافتن مشاوره حقوقی از طریق تلفن یا با وکیل واتس اپ آنلاین باعث صرفه جویی در وقت مشتری و خود وکیل می شود. مهم ترین مزیت پاسخگویی آنلاین این است که افراد می توانند هر زمان که نیاز داشته باشند تمامی مشکلات خود را از یک وکیل مجرب بپرسند. اگر این پرسش و پاسخ در فضاهایی مانند نظرات سایت یا نظرات جعبه ایمنی انجام شود، باعث می شود سایر کاربران از مطالبی که وکیل در اینترنت افشا کرده است استفاده کنند.

این سهولت ارتباط و در دسترس بودن اطلاعات حقوقی در اختیار کاربران، آگاهی و شناخت مردم را نسبت به مشکلات و قوانین وضع شده بر آنها افزایش می دهد. زیرا اگر وکیل آنلاین یا تلفنی نباشد، کسانی که مشکل حقوقی دارند تا زمانی که مشکل بدتر نشود، به وکیل مراجعه نمی کنند.

خدمات آنلاین وکیل

آیا خدمات حقوقی آنلاین رایگان است؟ پاسخ به این سوال بله است، تا زمانی که موضوع فقط یک ابهام یا تغییر مسیر باشد رایگان است. اما اگر مشکل پیچیده تر باشد؛ باید توسط وکیل بررسی شود. در صورت نیاز به بررسی دقیق شرایط توسط وکیل به صورت تلفنی، موکل می تواند با هماهنگی وکیل در ساعت معینی از طریق واتس اپ یا حضوری شرایط را برای وکیل توضیح دهد.

در صورتی که در بررسی ای که توسط وکیل انجام می شود به صورت مجازی مشکل حل شود، با هماهنگی طرفین جلسه تصویری یا صوتی ارائه می شود و در این جلسه به تمامی موارد رسیدگی می شود. اما اگر جلسه مستلزم حضور طرفین یا رسیدگی حضوری به مواردی باشد; وکیل باید شخصاً مدارک را بررسی کرده و صحت آنها را رد یا تأیید کند.

برای این منظور وکیل و موکل شخصاً زمان ملاقات را هماهنگ می کنند و وکیل کلیه مدارک و اطلاعاتی را که باید بررسی کند، از طریق واتس اپ یا تلفن به موکل اطلاع می دهد تا به همراه خود داشته باشد.

ویژگی های بهترین وکیل آنلاین

ویژگی های یک وکیل آنلاین این است که دانش و تجربه حقوقی کافی برای تشخیص مشکل و ارائه راه حل دارد. با توجه به اینکه مشاوره حقوقی آنلاین به صورت حضوری نیست بلکه در محیط مجازی می باشد، بنابراین شخصی که به عنوان وکیل تلفنی یا وکیل واتس اپ به کاربران و مشتریان خود خدمت می کند باید از دانش کافی برای موارد حقوقی برخوردار باشد.

در مرحله بعد، وکیل باید در مدیریت فضای مجازی تخصص کافی داشته باشد. به عبارت دیگر باید سعی کند به سوالاتی پاسخ دهد که پاسخ آنها بر اساس تجربه خودش است. یعنی پاسخ ها نباید به صورت کتابی یا اینترنتی باشد و منبع هم کپی نشود.

درست است که قوانین ثابت است و قابل تغییر نیست، اما در واتس اپ یا سایر برنامه های فضای مجازی یک وکیل باید این قوانین را به گونه ای توضیح دهد که بتواند وضعیت حقوقی مشکل خود را به راحتی درک کند و پس از آشنایی افراد با آن آشنا شود. شرایط فعلی می تواند راه حل هایی را ارائه دهد تا مردم سردرگم نشوند. بنابراین می توانند به تنهایی یا از طریق وکیل آنلاین در مراحل بعدی مشکل را حل کنند.

مشاوره حقوقی آنلاین

مشاوره حقوقی آنلاین به معنای دریافت اطلاعات از یک وکیل دادگستری است که حل مشکلات موکلان را به صورت  مجازی انجام میدهد. در مفهوم حقوقی نیز سعی می کند با تجربه ای که در این امور به دست آورده است مشکل را حل کند و مردم را از حقوق قانونی خود آگاه کند.

مشاوره حقوقی آنلاین یا حضوری در کلیه امور حقوقی امکان پذیر است. گاهی اوقات این مشاوره برای این است که افراد مسائل حقوقی خود را بدانند یا با یک وکیل و تجربیات آنها در حل مسائل آشنا شوند تا در صورت لزوم از طریق او تحقیق و یا دادخواست ارائه کنند.

مشاوره حقوقی در واتس اپ و سایر پیام رسان های مورد استفاده عموم مردم انجام می شود. بهتر است از طریق یک وسیله ارتباطی نسبتاً کامل و قابلیت برقراری ارتباط در قالب چت آنلاین، تماس تصویری، تماس صوتی و ارسال عکس و فیلم (ارسال مدارک) با یک وکیل آنلاین مشورت کنید.

مشاوره حقوقی در واتس اپ

مشاوره حقوقی در واتس اپ هیچ تفاوتی با سایر پیام رسان ها با قابلیت های این برنامه ندارد. با توجه به موارد ذکر شده، از دلایل استفاده از این نرم افزار می توان به کلی بودن برنامه، امکان ارسال مدارک مورد نیاز برای بررسی به صورت عکس، صوتی و تصویری و امکان برقراری تماس تصویری یا تصویری از طریق اینترنت اشاره کرد.

هزینه مشاوره حقوقی آنلاین

در صورت نیاز به ارائه مدارک جهت بررسی پرونده می توانید مدارک را از طریق واتس اپ ارسال نمایید و یا در صورت نیاز به ادامه دریافت مشاوره حقوقی به صورت حضوری می توانید هماهنگی های لازم را جهت مراجعه حضوری به وکلای ما انجام دهید.  وکیل آنلاین خدمات حقوقی خود را هم از طریق پیام در واتس اپ یا سایر پیام رسان های موجود و تماس های تلفنی ارائه می دهد.

مطمئناً این ساده‌ترین راه برای تماس حضوری با وکیل دادگستری است، اما بهترین راه این است که قبل از درخواست ارجاع حضوری، از طریق تلفن یا آنلاین با آن وکیل تماس بگیرید. زیرا گاهی اوقات مشکلات به صورت تلفنی و با پاسخ به سوالات حل می شود که باعث صرفه جویی در وقت و کاهش هزینه ها می شود.

از طرفی در صورت هماهنگی های لازم تلفنی قبل از ملاقات حضوری با وکیل آنلاین، وی مدارک و اقدامات لازم را قبل از مراجعه به شما اطلاع می دهد تا تمامی مدارک لازم به موقع آماده شود.

بهترین وکیل تلفنی

وکالت تلفنی توسط وکیل آنلاین انجام می شود. با این حال تماس تلفنی با وکیل مزایا و معایب خاص خود را دارد. یک وکیل مشاوره حقوقی آنلاین یا مشاوره حقوقی تلفنی را در زمانی که از موکل خود دور است ارائه می دهد. این بدان معناست که وکیل و موکل به دلایلی در آن زمان به یکدیگر دسترسی نداشتند. یا وقتی مردم نمی دانند مشکلشان جدی است یا نه،  آنها می توانند با تماس تلفنی با یک وکیل از مشکلات خود مطلع شوند. با این دانش می توانند بهترین تصمیم را برای ادامه کار بگیرند.

گاهی اوقات مشکل توسط خود افراد قابل حل است. اما زمان و نحوه انجام اقدامات لازم مشخص شده توسط وکیل آنلاین (وکیل تلفنی) باعث رفع مشکلات و پاسخگویی به سوالات خواهد شد.

از طرفی گاهی مشکلات از نظر حقوقی ایرادات جدی دارد اما مردم از آن بی اطلاع هستند. بنابراین در صورت بروز کوچکترین مشکل می توانید با تماس تلفنی با وکیل از جزئیات آن مطلع شوید.

ویژگی های وکیل تلفنی

وکیل تلفنی می تواند حل مشکلات را به صورت غیابی توضیح دهد و یا حتی از شروع اختلاف با داوری جلوگیری کند.

وکیل تلفنی با در نظر گرفتن شرایط موضوع، استنادات طرفین و قوانین لازم الاجرا سعی می کند بی طرفانه عدالت را اجرا کند و طرفین را برای حل موضوع ترغیب کند. در چنین مواردی که وکیل تلفنی به عنوان داور تعیین می شود، بدون توجه به مواردی مانند عدم دسترسی یا بی طرفی وکیل می توانند از دانش خود استفاده کنند.

از آنجایی که وکیل آنلاین یا وکیل تلفنی به طور خصوصی با موکل ارتباط برقرار می کند، او به راحتی می تواند تمام جنبه ها، از جمله مواردی که فقط به شخص مربوط است، با جزئیات کامل بیان کند. در ارائه خدمات حقوقی به صورت آنلاین، اگر در پیام رسان یا در وب سایت، ارتباط به صورت چت باشد. ارائه جزئیات و ارسال و دریافت بیشتر از وکالت تلفنی زمان می برد.

آشنایی با تیم وکالت وکیل آنلاین

دفاتر وکالت مهاسا طهماسبی و طیبه سادات شکوهی‌نیا واقع در غرب و شمال تهران با سابقه بیش از 20 سال بر آن است که با ارائه خدمات حرفه ای و قضایی به صورت حضوری و آنلاین تجربه ای رضایت بخش در اختیار موکلین گرامی قرار دهد. انجام امور و کالتی حتی الامکان به صورت آنلاین به منظور صرفه جویی در وقت و هزینه موکلین صورت می‌پذیرد. پاسخ دهی سریع به سوالات موکلین و پذیرش و اتمام پرونده های موکلین بر اساس روال حرفه ای از جمله اصول ما برای تحقق حقوق شما موکلین گرامی می‌باشد.

آدرس دفتر وکالت طیبه سادات شکوهی‌نیا در شمال تهران : تهران ،پاسداران، خیابان گل نبی، پلاک 33, زنگ 6, طبقه دوم, واحد

شماره تماس: 09122896755 تلفن ثابت: 02122875395


آدرس دفتر وکالت مهاسا طهماسبی در غرب تهران: تهران، فلکه دوم صادقیه ، خیابان آیت الله کاشانی،بلوار اباذر، پلاک ۵، طبقه دوم

شماره تماس: 09126260218 تلفن ثابت: 02144006632

کارشناسان وکیل آنلاین همواره آماده پاسخگویی و ارائه مشاوره به شما عزیزان بصورت آنلاین و حضوری هستند…

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *